Skrivet av: silvertrollet | 6 mars, 2015

Stickutmaning

I januari hade jag en ”privat” utmaning i FB-gruppen Knit and run. Den gick ut på att jag skulle gå, jogga och cykla minst 375 km under januari. Check: det gick bra! (fast det ser inte ut så på grafen här eftersom GPS:en inte riktigt mätte som den skulle alla dagar)

 januariutmaning_1 career-check

I februari hade Itrim en utmaing som gick ut på att man skulle träna 12 gånger i deras gym för att vara med i en utlottning. Check: det gick bra! (fast de har ännu inte ringt och meddelat att det var jag som vann …)

itrim_tavling career-check

Nu har jag bestämt att jag inte behöver någon mer träningsutmaning, för träna kan jag liksom inte låta bli längre. Dock behöver jag aktivt se till att det blir något stickat. Sagt o gjort. Stickutmaningen blir att sticka färdigt koftan Alexandra under februari, färdigställa ett hemligt projekt under mars och som bonus antingen påbörja en vintrig kjol i Färögarnet jag fått i present, eller påbörja den första sjalen i garnet från 400 metersklubben – under mars.  Vad som händer i april får vi se senare…

DSC_0298_medium2 1-dsc_0019 26-1

(Och jag har påbörjat en ny löparskola, men den räknas inte som utmaning alltså…)

Kommentera

Kategorier

